måndag 16 november 2009

Sengångare...

Gårdagen uteblev helt, på grund av bristande intresse. För vad? Blogg, aktivitet, eller mänsklig kontakt? Alla tre tror jag. Igår var min bästa vän min randiga soffa. Vi hängde tillsammans hela dagen, och inget vettigt blev genomfört. Ångest? nja...inte direkt. Dock blev ju facit över första "karaktärsveckan" lite dåligt. Fyra promenader och tre bollpass. Lite dåligt, men man måste ju börja ngnstans.

Nu, ny vecka, nya möjligheter (som det så käckt heter) Jag ska dricka upp mitt kaffe, ta på mig hurtiga kläder och ge mig ut på rundan. Jag ska jaga tag i min dammsugare, min tvätt-tag och träna med bollen. Jag ska någonstans få i mig lite mat och skriva ett dags-schema för resten av veckan. Jag ska även försöka mig på att hitta "guldkorn" i min gamla kurslitteratur till C-uppsatsen. Stora planer som ni ser. vi får se helt enkelt.

Dagens Ord;
"FAUNISK" - sinnlig, kåt

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar