tisdag 17 november 2009

Rena rama raiden...

Eftersom min kropp inte tyckte det var dags att somna förrän runt 06.20 imorse så blev det riktigt, riktigt svårt att komma upp till 08.45 som jag tänkt. Istället vaknade jag precis när jag skulle varit på lunch med studenthälsan. Bra där. Ingen morgonpromenad alltså. Dock var jag på plats 20 min efter det att jag flög upp ur sängen, Snabb som fan!

Går till krägg och hämtar tvätt-tag, dammsugare och dricker kaffe. sweet. Hem och röjer uteplatsen lite, städar utav bara h-vete i lgh, minus ytorna i köket (de går rätt fort) Snabb runda till chippen och sen kom krägg hit och chillade lite. Rätt händelselös dag, men känns ändå som jag fått lite gjort.

Dagens nyhet är dock att det verkar flytta in nytt kött i huset, spännande spännande. En ung karl verkar det vara, jag håller er uppdaterade.

Dagens Ord;
FENNOMAN - finskhetsivrare (fast, VA!?)

Imorgon; morgonträning, frulle, plugga, plugga, plugga, städa köket, tvätta. (lycka till Klara)

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar