måndag 16 november 2009

Där ingen vill bo

Min promenadrunda e rätt bra ändå. Dock fundrar jag alltid när jag går genom parken vid linehed, längs med "tattarhusen" (där lina och jag aldrig vill bli tvingade att bo) varför det alltid är så att det står en miljon bygarbetare där(oavsett tid på dygnet). Det har alltid varit reflexklädda herrar där så länge jag kan minnas, blir de aldrig färdiga? Jobbar de på riktigt eller råkar de bara gilla reflexkläder och är "gänget" i det området? (Och om så, har de ett coolt gängnamn...typ "the glows/ the reflexions"?)

I mina funderingar ökar jag takten på promenaden och lyssnar på "Best of 2001", vilka minnen! Löpstegen känns lite lättare idag, men benhinnorna säger ifrån när jag slutar springa (men, sluta inte då!) Antar att det avtar med tiden... Väl hemma blir det bollen för hela slanten,följt av lite golvträning/stretching. Rätt duktig ändå. Städa blir nog imorgon istället, då dammsugaren är en viktig deltagare i denna aktivitet, och den får jag inte tag på idag. Dock är målsättningen fortf. satt på litteratur-letning.

Det slår mig at jag inte ätit...shoot! Jag får ta det efter Hells Kitchen och duschen helt enkelt.

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar