tisdag 10 november 2009

One for me

Tisdag.

Vaknar. Chillar. Dricker kaffe. Ser ngt gammalt avsnitt av Project Runway. Äter ett knäckebröd. Funderar lite.
Då dyker det upp; KARAKTÄR,för i h-vete Klara!

Jag promenerar och försvinner i tankar och Gwen Stefani-låtar, blir tvungen att springa sista biten på övergångsstället...och likt triss så PLÖTSLIGT HÄNDER DET! Jag fortsätter utan att tänka på det och springer en hyfsad bit, går lite, springer igen osv. Den ni.

Handlar lite på väg hem, dricker vatten ur flaska och trivs lite.
Man kan säga att det dock inte hade skadat med min (för ack så länge sedan) novembergrabb. Sena sthlmsnätter, hela dagar i sängen med "Scrubs", glass och korvmackor...Gråta över spilld mjölk är väl dock ingen hit som det sägs... Jag får jaga något nytt.
Innan dess blir det 20-30 min med bollen tror jag.

Dagens Ord;
"DEMIMOND" - finare sköka (lyxh*ra?)

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar