lördag 14 november 2009

Jag är som du, fast bättre...

Fredag den 13e mynnar ut i en smarrig middag och ett fantastiskt amaronevin,ackompanjerat av diverse frågesportsprogram. Senare rullar trevligt sällskap in och Idol, TP och Våghals entrar scenen. Jag trivs och skrattar.
Dagen viks inte åt något vettigt alls utan är mest som en lördag...ledig.

PÅ vägen hem ser jag en onödig grej. Någon hade plockat upp sin hunds bajs i n påse, knutit ihop den och sedan LÄMNAT den på gräset. Känns ju som att det är väldigt onödigt...skiten ruttnar ju förr eller senare om man bara lämnar den i naturen (vilket inte heller är bra) men om man tar sig tiden att ta upp det i en påse så kan man väl åtminstone slänga det i en papperskorg? People...

Jag funderar på resten av kvällen och trycker i mig riskakor och vatten. Ska jag eller ska jag inte? Kommer jag bli rastlös och tokig av att sitta hemma md tvn som enda sällskap? Hur dåligt samvete ska jag ha över att jag köpte choklad ?

Dagens Ord;
ERUKTATION - rapning

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar