torsdag 5 november 2009

Contubernalis...


Jag vet att jag varit borta igen nu, anledningen till söndag och måndag är denna...

Det BLEV guld...som ni säkert vet.

Därför ska ni få lite extra ord av mig, och dessutom ett löfte om att jag kommer tillbaka när tentan är klar. (förhoppningsvis imorgon) Idag har jag och min exsambo varit i skolan precis heeeeela dagen, trots att ingen av oss kan ha sovit mer än 1,5 h (fullmånejävel)
Vi är nog vampyrer ändå.

Annat som hänt?
njaa, jo mm fick helt plötsligt för sig att ta kontakt
jag har varit pantominartist
jag fick glida före alla i kön till karaeoken
jag fick lära mig att det är bra att bo när västra stranden om man kite:ar

jag fick äta kyckling belgian blue (ALDRIG sett större bröst)
jag fick klä ut mig till en spicegirl igen
jag fick fira guld
jag fick en ide´om en utmaning till mig själv



Ett par dagars ord;
CLIQUE mindre sammanslutning av slemma individer. (haha)
COCHON gris, orenlig och allmänt motbjudande människa.
COCKTAIL påstås vara en förvrängning av Xochitl; en aztekisk prinsessa som vann sin konungs gunst med en sådan spritdryck.
COMBUSTIO HUMANA SPONTANCA gammal föreställning om att feta, supiga gubbar kan råka ut för självantändning och brinna med en blåaktig låga tills blott en stinkande, kletig massa återstår. (hände nog i somras på hotellet)
CONTUBERNALIS vän eller väninna med vilken en man sammanlever, "sambo".


Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar