torsdag 12 november 2009

Daysleeper

Nattsuddade på tok för länge, men vad gör man? BeachBoy förvånade mig under kvällen (igen) och fick mig på sthlmstankar igen. Trolign gör han detta endast med anledning av att jag är "out of reach", vilket betyder att han kan lova runt... sedan hur det skulle gå om han var här eller jag där är nog en annan fråga. Psyksamtal över msn med N-babe hjälpte lite. Känner jag valt rätt som stannar här lite...

Dagen då?
Inget 07.45 idag inte, klockan ringer vid 10...jag struntar i detta och liggr kvar och kramar täcket. Alldeles för länge. Eftr två kopar kaffe och en knäckemacka blir det tv och funderingar. För att inte helt förslappa dagen tar jag mig an bollen i en bra stund, man kan säga att min kropp varit i bättre form, men det är åtminstone på uppgång. Rask promenad till chippen (tur och retur 12 minuter). Tror inte det blir så mkt mer vettigt av dagen.

Jag har större planer för morgondagen.

Dagens ord;
"DOLIKOCEFAL" - "långskalle"

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar