måndag 17 maj 2010

En stilla önskan

Imorgon kl 09.03 är det exakt 24 år sedan jag gjorde entré. Inte så mycket att fira, kan jag tycka - eftersom just den åldern inte för med sig något nytt, rent praktiskt.

Däremot så brukar det ju uppvaktas en del iallafall, och ibland vill folk ge bort presenter för att man lyckats överleva ett år till (typ).
Egentligen så är det inte så hett med önskelista när man passerat 18, dock så har en önskan prenumererat på förstaplatsen av önskelistan varje jul och födelsedag. EN HÄST (ja, alltid med versaler). Det vill jag ju fortfarande ha, men jag inser att det kanske inte är så realistiskt.

Vad vill jag ha då?
EN HÄST
Pengar
Jobb i Juli
En ny telefon
Bättre väder

Ja, typ så. Alltså, känner ni att ni vill ge mig en present så tänk på något av ovanstående. tack.


Over and Out

1 kommentar:

  1. Haha!

    Ska vi göra så att om jag ger dig nåt från din lista så fixar du nåt från min?

    SvaraRadera