onsdag 3 februari 2010

No snow, no show...

Ehm, nej det lever jag inte riktigt efter.

snarare blir jag en sämre människa av det här vädret och vill bara skälla på saker hela tiden.

vardagen börjar bli rutin och saker faller ändå någorlunda på plats (efter hand). Väckarklockan riskerar inte till samma grad en smärtsam död varje morgon, jobbet börjar kännas mer säkert, känslan av att ha uträttat något vettigt infinner sig mer eller mindre varje dag. Förutom detta finns det nästan alltid en matlåda i väskan på väg till jobbet, springskorna får komma ut och röra på sig nästan varje dag (ja, tillochmed igår när det blåste 10m/s och snöfallet klassades som stöstorm, klass1)och bollen får sig en omgång direkt efter turerna. Och till tomten; jag äter sallad och frukt varje dag och till frukost blir det havregrynsgröt (för en halv person, eftersom det bara är min första frukost för dagen ;) )

Lina och jag är bland det roligaste som finns om dagarna och förhoppningsvis så har vi utökat kännedomen om SPH/Ta steget på campus redan nu. Vi går i tankarna om en jobb-blogg, måste dock bolla den idén md cheferna först.

Jag får återkomma senare, när jag har mer vettigt att säga.
just ja; twitter; ksomikalas


Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar