fredag 5 februari 2010

Du, du och du

Morgonen började väl inte fanatstiskt för min del, försovning men rätt bra jobbat i övrigt. Dagen har varit intressant och vi har fler järn i elden än någonsin. Pepp blir jag.

Gerillamarknadsföring är min nya bitchlover, om ni vill se några riktigt bra exempel, så dra in på www.weburbanist.com och surfa runt. Där finns en del bra gatukonstnärer också.

Jaha, annars då? jo jag fick väl äta upp att jag sa att jag vaknar lättare idag, men det är på uppgång hursom. Veckan har rusat förbi och jag har väl varit GANSKA så duktig... Löpning/pw 3 dagar, boll likaså. DO IT, DO IT NOW...liksom.

Ikväll blir det vin och catchup med delle och bengelie, självklart trevligt (och vi vet ju hur det brukar gå) avundsjuka? Japp - du, du och du!
Imorgon drar jag förmodligen utomlands. Nej, inte skåne...faktiskt blir det Danmark, dagsfylla och pölse. sweet. NJaej...så jäkla intressant blir jag inte en fredagseftermiddag när jag räknar ner tiden mot hemgång.

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar