onsdag 13 april 2011

Felkälla

Ja, alltså...
jag bor ju inte där längre... på västkusten - i Halmstad längre. Och just nu står det till på det sättet att det är oskönt. Som fan. Jag vill åka ner till Hin Håles hemstad och flyta med, jag vill ladda inför sommaren på tylösand, jag vill välkomna min hus- strandskata och jag vill nästan tillochmed städa upp uteplatsen inför sommaren. Varför? Jo, för just nu är allt ett jefla helvete, Jag saknar folk så pass att det gör ont, jag får inte ens ett "nöja sig-just nu-jobb" och jag känner mig dessutom tjock och ful. Välkommen liksom. Två bra saker är dels att jag får vara i stallet igen, vilket naturligt tar av nästan allt dåligt och så självklart att jag åker till sydafrika på söndag.

Jag blir tydligen dum i huvudet av att ha kommit tillbaka dock. För allt kommer tillbaka... Och jag kan inte ens låtsas vara vvuxen....

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar