måndag 26 oktober 2009

Bra tänkt!

Jag tänkte att jag skulle bli bättre på att uppdatera.



Och det är ju tanken som räknas...eller?



Nej, nu blir det skärpning. Jag tror att struktur till stor del är bra för människor och om jag kan strukturera åtminstone vissa delar av min dag lite mer så kanske mitt liv ordnar upp sig på ett bättre sätt...

Ja, det skadar ju inte att prova.



Ett inlägg om dagen

"Dagens ord" när jag skriver inlägg

"Veckans drink" när det är läge

Nytt inslag får premiär snart...ska bara fila på det lite mer.



Idag då;

Uppstigning 08.00 efter ca 3h,20 min sömn,

seminarie med presentation ev etnografisk studie (jag vet hur intressant det låter)

Nu är dagen rätt öppen, vi får väl se vad som händer.



Dagens ord;

"Ambidexter" - person som är dubbelhänt, dvs varken höger- eller vänsterhänt



Hörs senare.



Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar