onsdag 28 oktober 2009

Babysteps

Glömde nästan bort att jag lovat minst ett inlägg om dagen.
Nu är det ju iofs mer än tt dygn sedan mitt senaste, menmen...

Igår eftermiddag infann sig den stora höstdeppen hos mig och jag kände mig rent av värdelös.
Hela eftrmiddagen och kvällen blev rätt trist av detta, ganska förståeligt.
Kände dock att det var nya good vibrations påväg imorgon ( läs idag) och försökte se framåt.

Om man räknar bort att jag sov sinnessjukt länge ( somnade iofs. troligen inte förrän mellan 4 och halv 5 menmen) så har jag iaf gjort liiite vettigheter idag.
en timme promenad, 20 min med pilatesboll, undanplockning i lgh (för jag tänkte dammsuga...dock är min dammsugare hos lina...så det gick inte. men jag tänkte göra det!) dammtorkning och sådant kul.
Dessutom lagade jag mat.

Planen är att skippa sovmorgonen imorgon och promenera redan på morgonen.
Vi får se hur det går.
Vidare är det handledarmöte med Professor P, en sväng till stan, mat, fotboll och kanske kåren...

Dagens ord;
BASTONAD - "avbasning, prygel. Framförallt använt om det i Turkiet till 1840 tillämpade kroppsstraff som bestod i prygel under fotsulorna."

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar