onsdag 24 mars 2010

Message to the one you love

Jag kan inte sova. verkligen inte.
Anledningarna är många, men den senaste (och kanske mest irriterande) är just som i tidigare inlägg skvallrar om - upplysningar via sociala medier.
"Stretch is now in a relationship"

Nej.
Vad i h-e!? Det ska liksom inte vara så. Han ska inte vara med någon. Han ska vara ensam, dark n´twisty. Ska han prompt vara med någon så....ja då skulle han sagt det för länge sedan.
God damnit. Egentligen så vill småjävulen i mig höra av mig till objektet för det här förhållandet och säga att "Han kommer alltid ha ett speciellt öga för mig, bara så du vet" Det gör jag naturligtvis inte. för så gör man inte. speciellt inte om man vet att det vore ett dödsdömt drag. lite som att ställa sig i schackmatt. Jag avstår.

Och jag ska inte ens varken säga eller tycka så. Men på avstånd har man råd att reagera starkare. eller? Snart kommer det ny krönika hursom, ska bara samla mig efter den "glada nyheten"


Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar