torsdag 9 juli 2009

In honor of...

Den enda personen som kommenterat min nya blogg hittills.

FRUGAN! <3

In honor of frugan tänkte jag tillägna henne ett inlägg.
Vi träffades på en häst-site som heter Bukefalos, i en tråd om en häst (vilken man kunde följa live med webcam) som heter Goldfever.
Där förstod vi tidigt att vi har mycket gemensamt trots att vi bor typ 60 mil ifrån varandra och aldrig setts. (då var dt 60 mil...nu är det typ det dubbla...tror jag?)

*Vi hatar båda vääääldigt många reklamer
*Vi är kära i Tony Irving
*Vi hade samma sms signal (yoda "mssage from the darkside there is)
*Vi har minst ett par likadana skor (röda cabaretskor)
*Vi är allergiska mot människor som inte kan använda sig av det svenska språket
*Vi har suttit på samma "häst" (här använder jag sitationstecken, eftersom jag hävdar att Sokrates aldrig varit en häst, utan snarare en frambenslös skridskoskena)
*Vi har listor på reservkillar (jag har det trots att jag är singel utav bara fan just nu)

Ja...det finns ju mer, men...lite får man ju spara på ;)

Frugan hittar ni här; http://emilystighall.blogspot.com

Och frugan får givetvis fylla i om jag glömt något viktigt?


Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar